Wednesday, June 2, 2010

Salut Tout Le Monde !!!

If you see our French exchange student around the school please say "Bonjour ! Comment ca va ?"


Bienvenue Manon ! Hope you enjoy your time at Mount Lawley. Here is a little information about her.


Bonjour.
Je m'appelle Manon Chopin et j'ai 15 ans. Je viens de France et je suis en Australie pour quelques mois. J'habite Clermont-Ferrand, pas tres loin de Lyon. Je suis arrivee a Perth en mars et j'ai ,depuis, ameliore mon anglais.
Aujourd'hui, mon experience me permet de decouvir une nouvelle culture et de rencontrer beaucoup de gens merveilleux. J'ai beaucoup de chance de pouvoir vivre cela.
Et je dois maintenant dire: J'adore l'Australie !!!

Hello.
My name is Manon Chopin and I am 15. I come from France and I am on exchange in Australia for a few months. I live In Clermont-Ferrand, not far from Lyon. I have arrived in Perth in March and my english is already impoved. Today, thanks for my experience, i can discover a new culuture and meet lots of wonderful people. I am very lucky to be able to live that.
Now I have to say; I love Australia !!!



No comments: